Na zdjęciu sterownik firmy STAG QBOX basic

Sterownik STAG QBOX Basic

System sekwencyjnego wtrysku gazu Q-BOX BASIC jest pierwszym z rodziny nowej generacji sterowników produkowanych przez AC S.A. Sterownik do pojazdów z 4-cylindrowym silnikiem z pośrednim wtryskiem benzyny.
Platforma sprzętowa wyposażona została w wiele przydatnych funkcji m.in. możliwość zmiany sekwencji wtrysku, obsługę bezprzewodowego interfejsu bluetooth i możliwość odczytu obrotów na podstawie sygnałów z wtrysku benzyny.

STAG-4 Q-BOX Basic

Sterownik produkowany jest w oparciu o najnowszą technologię i na bazie najwyższej jakości komponentów testowanych w laboratoriach Centrum Badawczo-Rozwojowego AC SA zgodnie z normami Automotive. Idealnie dobrane podzespoły i innowacyjny 32-bitowy procesor sygnałów sterujący układem wtrysku gazu gwarantują precyzyjne i błyskawiczne dawkowanie paliwa i zapewniają jeszcze oszczędniejszą jazdę na zasilaniu gazowym. STAG-4 Q-BOX BASIC to optymalne rozwiązanie dla współczesnych silników zapewniające ich trwałość, bezawaryjną eksploatację, bezpieczeństwo i komfort użytkowania.

Cechy QMAX Basic

  • lekka, kompaktowa obudowa ze złączem prostym przyspieszająca proces montażu w komorze silnika,
  • usytuowanie gniazda do podłączenia wiązki elektrycznej w pozycji umożliwiającej montaż w dowolnej płaszczyźnie,
  • platforma sprzętowa oparta o 32-bitowy mikroprocesor dedykowany do rozwiązań samochodowych (Automotive),
    szeroki zakres temperatury pracy (-40°C, + 125°C),
  • rozwiązanie sprzętowe wzmacniające bezpieczeństwo danych i dające możliwość ciągłego rozwoju sterownika,
  • obsługa bezprzewodowego interfejsu bluetooth,
  • wyposażenie w testy elementów wykonawczych,
  • odczyt obrotów na podstawie sygnałów z wtryskiwaczy benzyny,
  • możliwość zmiany sekwencji wtrysku,
  • obsługa błędów – rejestrowanie ramek zamrożonych,
  • współpraca z przełącznikami LED-300, LED-300/400 oraz LED-300/401,
  • komponenty wykonane z najwyższej jakości materiałów testowane w laboratorium zgodnie z normami Automotive.

Trwałość obudowy

Zgodnie z założeniami obudowa sterownika została zaprojektowana jako cienkościenna ze względu na wymagany niewielki ciężar urządzenia. Materiały dobrane na elementy obudowy zapewniają optymalną odporność na uderzenia przy zachowaniu niewielkiego ciężaru. Zarówno materiały, jaki i kształt obudowy zapewniają zachowanie optymalnych właściwości użytkowych sterownika pod kątem obciążeń termicznych występujących w komorze silnika. Na pozór delikatna obudowa chroni moduł elektroniki przed działaniem wilgoci oraz obciążeniami udarowymi w zakresie temperatur -20°C - 120°C. W normalnych warunkach pracy obudowa nie jest narażona na permanentne wgniatanie, a jedynie na drgania pochodzące z układu napędowego pojazdu oraz na losowe uderzenia żwiru (piasku, kamieni) z jezdni.

Powrót

 

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

 

Serwis online to usługa stworzona z myślą o klientach zagranicznych. Wystarczy zakupić u nas przewód USB którym podłączysz samochód do swojego komputera. Za pośrednictwem internetu nasi fachowcy dokonają okresowego przeglądu lub w razie potrzeby zdiagnozują i naprawią usterkę. Dzięki temu systemowi będziesz mógł zaoszczędzić samodzielnie wymieniając filtr według naszychi nstrukcji.